הקאתי ממש ואני מפחדת שהנזם שלי יזדהם אני מחטאת אותו כל יום עם סליין (מי מלח) ומשחה מיוחדת (לא זוכרת איך קוראים לה) בכללי יש לי ממש נטיה להקיא בקלות כאילו כמעט כל פעם שאני רואה משהו מגעיל יש לי בחילה ואני מקיאה..מה אפשר לעשות? אם אני מחטאת אותו עם סליין בוקר+ערב+אחרי כל פעם שזה קורה לי ועם משחה כל ערב נראה לכם שזה יהיה בסדר?