10 תשובות
לפחות לא ערסים
תתחברו על המגמה אולי
תתחברו על המגמה אולי
תתרגל.י לכל מקום בסופו של דבר ואולי תכיר.י אנשים מהשכבה או מהמגמות אם את.ה הולכ.ת
שואל השאלה:
עדיף ערסים !!
על מה יש לי לדבר עם ילדים מסכנים שכל היום תקועים על לימודים.
אוף בא לי להיות בכיתה רגילה
עדיף ערסים !!
על מה יש לי לדבר עם ילדים מסכנים שכל היום תקועים על לימודים.
אוף בא לי להיות בכיתה רגילה
אנונימית
זה עדיף מצאחלות וערסים
שואל השאלה:
^^את לא מבינה את כמה את טועה
לפחות ערסים וצאחלות מצחיקים ואפשר איכשהו ליצור איתם שיחה
^^את לא מבינה את כמה את טועה
לפחות ערסים וצאחלות מצחיקים ואפשר איכשהו ליצור איתם שיחה
אנונימית
שואל השאלה:
יורן1 - ממש עזרת אני באמת אנסה
יורן1 - ממש עזרת אני באמת אנסה
אנונימית
קודם כל תנסי למחוק את הסטיגמות מהראש ולבוא עם ראש פתוח. ממש לא כולם בכיתת מצוינות רק לומדים כל היום, וממש לא כולם ילדי אנימה.
תאמיני לי שהם יכולים להיות ילדים מאוד נחמדים וחברותיים, אפילו יותר מהערסים והפרחות ששולטים בכיתות הרגילות
תאמיני לי שהם יכולים להיות ילדים מאוד נחמדים וחברותיים, אפילו יותר מהערסים והפרחות ששולטים בכיתות הרגילות
אז תעברי לכיתה רגילה אם כזה כואב לך
אנשים בכיתת מצוינות הם הדרך כלל אנשים מרתקים שיש להם תחומי עניין מעניינים, שחמט, ריקוד מקצועי, רובוטיקה או מוסיקאים ברמה גבוהה. אתה הולך ללמוד עם ה"קצפת של האנשים" כאלו שבחרו להשקיע בעתיד שלהם ולהצליח. זה אומר גם עליך דברים טובים, כדאי שתהפוך את הקופסא ותבין שאתה הולך להעביר איתם שלוש שנים מרתקות ומצחיקות, הרבה מעבר למה שאתה יודע. מה שעברת עד עכשיו היה ההקדמה - לכל הטוב והמשמעותי שאתה הולך לעבור איתם. תיכנס בראש טוב. ויהיה לך טוב
בתור מישהי שבכיתה שלה יש מלא חננות את תסתדרי
בהתחלה לא רציתי לדבר איתם, והיום רובם חברים שלי
בהתחלה לא רציתי לדבר איתם, והיום רובם חברים שלי
באותו הנושא: