5 תשובות
וואי איזה באסה אני משחקת באמריקה ואסיה
ימחקו לך את השאלה כי האי בלי מהות וחבל.
לא נורא
חבל למה דווקא אירופה
ar 58 אם את באזור של הרמה שלי אז סבבה
באותו הנושא: