16 תשובות
היי אני יכולה אבל אני בראנק 34 ובאירופה
שלחתי לך בקשה!
שואל השאלה:
קיבלתי!
קיבלתי!
שואל השאלה:
אני מנסה להיכנס לעולם שלך והמשחק כותב לי sahar is unable to enter...
אני מנסה להיכנס לעולם שלך והמשחק כותב לי sahar is unable to enter...
אוקיי אני אשלח בקשה
שואל השאלה:
.
.
שואל השאלה:
היי, גם אני באירופה ואני בראנק 53
היי, גם אני באירופה ואני בראנק 53
שואל השאלה:
יש מצב שאתה באמצע קווסט והכו הופ אצלך חסום?
יש מצב שאתה באמצע קווסט והכו הופ אצלך חסום?
שואל השאלה:
רוצה לדבר בדיס? זה יהיה יותר נח...
רוצה לדבר בדיס? זה יהיה יותר נח...
אוקיי הדיסקורד שלי הוא saharuna#6669
שואל השאלה:
שלחתי
שלחתי
אישרתי
712510373
הנה רגע אני אפתח
תקשיב אני לא מצליחה לפתוח את הco op מה זה
שואל השאלה:
זה כנראה בגלל שיש לך משימות שאתה צריך להשלים ... תשלים את המשימות של הסיפור והנעילה תבוטל
זה כנראה בגלל שיש לך משימות שאתה צריך להשלים ... תשלים את המשימות של הסיפור והנעילה תבוטל
באותו הנושא: