9 תשובות
לא קוברים ניצולים כי הם ניצלו מזה
לא קוברים ניצולים. בדרך כלל.
אבל הם ניצולים
יקברו אותך בקבורה צ'צ'נית
אם הם ישרדו, הם זכו
אם לא, לא נורא
אם הם ישרדו, הם זכו
אם לא, לא נורא
שואל השאלה:
איך לא חשבתי על זה
איך לא חשבתי על זה
אנונימית
^ קבורה צ'צ'נית
לא יקברו כי הם ניצלו
ניצולים לא קוברים, הם *ניצולים*.
לא קוברים אנשים חיים
אנונימי
באותו הנושא: