9 תשובות
לא קוברים ניצולים כי הם ניצלו מזה
לא קוברים ניצולים. בדרך כלל.
FML
אבל הם ניצולים
יקברו אותך בקבורה צ'צ'נית
אם הם ישרדו, הם זכו
אם לא, לא נורא
שואל השאלה:
איך לא חשבתי על זה
אנונימית
^ קבורה צ'צ'נית
לא יקברו כי הם ניצלו
ניצולים לא קוברים, הם *ניצולים*.
לא קוברים אנשים חיים
אנונימי