7 תשובות
זה בסדר זה קשור לגנים פשוט.
הכל טוב
הכל טוב
זכית מה אתה מתלונן
בנים בלי שיער גוף זה יותר מושך ואפילו גברי
בנים בלי שיער גוף זה יותר מושך ואפילו גברי
אנונימית
זכית
אנונימי
אה שמע אם אתה מפותח והכל טוב ורק זה אין אז אין לך מה לדאוג, למרות שאם אתה עדיין חושש לך לאנדוקרינולוג
שואל השאלה:
אבל כל החברים שלי צוחקים עליי שאני נראה כמו תחת של תינוק
גם שפם וזקן אין
אבל כל החברים שלי צוחקים עליי שאני נראה כמו תחת של תינוק
גם שפם וזקן אין
אנונימי
אתה אשכנזי?
אני בן 21 ויש לי שפם בר מצווה..
מה זה משנה
מה זה משנה
באותו הנושא: