5 תשובות
איזה קניתה?
אנונימית
שואל השאלה:
whey של biomax בטעם שוקולד
whey של biomax בטעם שוקולד
אנונימי
בחיים אל תקנה בטעם שוקולד. אולי זו רק אני אבל אותי זה מגעיל בטירוף.
לפעם הבאה תלמד שזה טעם שאתה פחות אוהב וכרגע תנסה לשלב בשייקים שלך עוד מרכיבים שיחלחשו את הטעם (זה יהיה קצת קשה כי זה בטעם שוקולד אבל תנסה. אתה בכל מקרה לא אוהב את זה אז אין מה להפסיד.)
לפעם הבאה תלמד שזה טעם שאתה פחות אוהב וכרגע תנסה לשלב בשייקים שלך עוד מרכיבים שיחלחשו את הטעם (זה יהיה קצת קשה כי זה בטעם שוקולד אבל תנסה. אתה בכל מקרה לא אוהב את זה אז אין מה להפסיד.)
אנונימית
אתה יכול לנסות עם מים
או בשייקים
או בשייקים
איזה טעמים מומלץ לקנות??
באותו הנושא: