9 תשובות
כע זה כיף
אנונימי
לא
לא, אני אעשה פלוס
אני עושה מינוס רק אם אני רוצה לעשות אותו, לא כי אני רואה שכבר יש הרבה
תלוי אם אני מסכימה עם מה שנאמר שם, אם כן אז פלוס ואם לא אז מינוס
לא
אני לרוב לא מדרגת תשובות
לא
כאילו תלוי
כאילו תלוי
כן
באותו הנושא: