6 תשובות
מבינה אותך
אני מבין אותך גם אני לפעמים אדם כזה.לפעמים אנשים/חברים בעיקר בגלי צעיר פחות מחפשים משמעות עמוקה לחיים ורוצים לחיות בשטחיות או כמו שאומרים "לזרום" ופחות לחושב..זה עובר מתי שהוא תאמיני לי.חפשי את שיתאימו לך ותרגישי לידם בנוח למרות שלפעמים אדם צריך להשתנות קצת לחברה ו"להתפשר"..דעי לך שאת ילדה חכמה ואל תזלזלו בעצמך!תנסי להשתפר ולעבוד על עמך בן אם זה ברמה החברתית או בן בכל רמה אחרת..
תקשיבי אני בדיוק כמוך, אני כל הזמן חושבת על דברים, וכן ככה ילדים אחרים בדרך כלל יגיבו אבל אני לא מאשימה אותם, זה באמת יוצא דופן אבל זה לא דבר רע.
אל תקחי את זה ללב הן לא אמרו את זה בכוונה להעליב, את יכולה לחשוב על זה כ'זה יותר מדי בשבילהן'
אני בדרך כלל פשוט שומרת את המחשבות שלי לעצמי אבל לא חייב
שואל השאלה:
גם אני תמיד שומרת, אבל זאת הייתה סדנא של ילדים מתקדמים בשיעור ספרות ובדרך כלל השיעורים האלה עמוקים
אנונימית
^ איך אני שונאת שיעור ספרות אוהבת ספרות כל כך :))
אולי הן לא כל כך מבינות פשוט, אל תדאגי, הכי חשוב שתביני ולא הייתה כוונה רעה ולא לקחת ללב
וואי, גם אני ככה אחד לאחד