5 תשובות
כן
אתה מגלה את האמת, את הכוונות האמיתיות של אותו אדם
לפעמים כן ולפעמים לא.
קרה לי שיצא לי בטעות משהו שלא הייתה לא שום משמעות, אבל קרה גם להיפך (לא שהסתרתי משהו, זה פשוט הושפע מהמחשבות שלי באותו הרגע).

עריכה: בעצם כמו שאמרו מתחתיי.. לטעות פרוידיאנית בהכרח יש משמעות, אבל לא כל פליטת פה היא טעות פרוידיאנית.
טעות פרוידיאנית מעצם הגדרתה היא תוצאה של הלא־מודע, של המעמקים. לדעתי לא לכל היכשלות בלשון יש משמעות, אנשים עלולים לטעות גם בלי שזה ינבע מהלא־מודע.
כן, מן הסתם.
אבל השאלה היא אם כל טעות בדיבור היא כזו ואז.. לא נראלי.
כן אם אתה קורא למשמעות "עמוקה" משהו שיש לו בסיס בלא-מודע
אבל לא חושב שכל טעות היא טעות פרוידיאנית