8 תשובות
שואל השאלה:
??
??
יצא לי הריכוז 0.5 אחוז ו1 אחוז
אנונימי
מתי בערך יתפרסמו הציונים?
אנונימית
שואל השאלה:
גם לי יצא 0.5, 1
מה בחרת באמריקאי? נראה לי טעיתי בחרתי שזה כדי לוודא שהגז שנפלט הוא חמצן
גם לי יצא 0.5, 1
מה בחרת באמריקאי? נראה לי טעיתי בחרתי שזה כדי לוודא שהגז שנפלט הוא חמצן
אני חושב שהתשובה הנכונה היא כדי להוכיח שזה לא קשור לפחמן או משהו בסגנון
אנונימי
על מה עשית?
נבטי עדשים, קולורבי או שמרים?
נבטי עדשים, קולורבי או שמרים?
זה מה שעשיתי גם
אנונימי
לדעתי אנונימי צודק
אנונימי
באותו הנושא: