9 תשובות
אני
עשיתי על קולורבי ובשאלה האחרונה בחלק ג עשיתי גם אוסמוזה.
^אעאעאעאע גם אני עשיתי קולורבי
מה הייתה השאלה האחרונה בחלק ג תזכירו לי
מה הייתה השאלה האחרונה בחלק ג תזכירו לי
אנונימית
אני עשיתי את 3 וגם כתבתי אוסמוזה
עשיתי את הבעיה השנייה ויש לי חברה שעשתה את הבעיה הראשונה, אבל החלק האחרון של הבגרות שהוא הניסוי התאורטי זהה בין בעיות 1-3
גם אני כתבתי בשאלה האחרונה על אוסמוזה
גם אני כתבתי בשאלה האחרונה על אוסמוזה
כתבתי גם סביבה היפרטונית ועל הצמח לשמור מים משום שנמצא בסביבה מלוחה. אבל כתבתי דיפוזיה במקום אוסמוזה שתכלס זה אותו דבר, יקבלו לדעתכם?
שואל השאלה:
מישהו שעשה את בעיה 1
יצא לכם בסוף של האנסין אוסמוזה?
מישהו שעשה את בעיה 1
יצא לכם בסוף של האנסין אוסמוזה?
זה היה ניראלי על איך ריכוזי מלח בקרקע משפיעים על הצמח
אה נכון נכון
כתבתי שהצמח נמצא בתמיסה היפרטונית וזה גורם למים לצאת החוצה באוסמוזה וגורם לצמח לאבד מים, ומים הם חיוניים לתהליכים מטבוליים שמתרחשים בתא מבניהם נשימה תאית
כתבתי שהצמח נמצא בתמיסה היפרטונית וזה גורם למים לצאת החוצה באוסמוזה וגורם לצמח לאבד מים, ומים הם חיוניים לתהליכים מטבוליים שמתרחשים בתא מבניהם נשימה תאית
אנונימית
באותו הנושא: