6 תשובות
להבין שהוא אפסס
ואם הוא עשה את זה הוא לא באמת אוהב אותך והוא לא שווה אף דמעה שלך את נסיכה וזה לא מגיע לך!!
ואם הוא עשה את זה הוא לא באמת אוהב אותך והוא לא שווה אף דמעה שלך את נסיכה וזה לא מגיע לך!!
להמשיך הלאה, מי שבוגד לא שווה את זה שתחשבי עליו אפילו עוד שנייה.
את ככ שווה יותר.
זה בהתחלה יהיה קשה אבל עם הזמן זה יהפוך ליותר קל.
את ככ שווה יותר.
זה בהתחלה יהיה קשה אבל עם הזמן זה יהפוך ליותר קל.
תביני שהוא זבל ואפס וזה לא שווה את זה.
ואם את רוצה תבכי, זה מותר ומשחרר. אבל תכלס הוא לא שווה את זה!!!
ואם את רוצה תבכי, זה מותר ומשחרר. אבל תכלס הוא לא שווה את זה!!!
להבין שהוא אפס ולא שווה את הדמעות שלך.
השלב של הכעס יגיע אז הגלואו אפ ותביני שהוא הפסיד בענק
הדעה שלי על בגידה היא מאוד פשוטה, ברגע שבן אדם בוגד, הוא מפסיק להיות בן אדם, הוא מפסיק לחשוב כמו שצריך.
אם הוא בגד, אז "הוא" לא בן אדם בשבילך.
יקח לנפש שלך זמן להתגבר, ככה זה הנפש שלנו.
אני מקווה שתמצאי את מי שעושה לך טוב בחיים :)
אם הוא בגד, אז "הוא" לא בן אדם בשבילך.
יקח לנפש שלך זמן להתגבר, ככה זה הנפש שלנו.
אני מקווה שתמצאי את מי שעושה לך טוב בחיים :)
אנונימית
באותו הנושא: