33 תשובות
כן כי אתה בטח חי בתל אביב בבועה שלך
אתה יודע כמה זריקות אבנים יש כל יום ביהודה ושומרון ובנגב
כמה נסיונות פיגועים יש
זה דברים שאתה לא שומע עליהם

עכשיו זה קורה כבר 100 שנים ברצף ויותר
אנונימי
שואל השאלה:
שאלה שגרים בדרום יבכו כמה שהם רוצים אבל אנשים בחיפה שלא יודעים מה זה אזעקה מתלוננים שהם חיים בפחד.
אנונימי
אז תתלונן עליהם מה אני קשורה יא מצחיק
^^^אז אלה שגרים במרכז שלא ידברו על אלה שגרים במקומות אחרים, סבבה?
שואל השאלה:
רוב המדינה לא מושפעת מזה, תפסיקו להגיד תל אביב/מרכז כאילו שרק בתל אביב לא מרגישים כלום.
אנונימי
שואל השאלה:
אפריל, זהו שאף אחד לא אמור לפחד, זה ישראלים מכניסים את עצמם לסרטים.
אנונימי
ממש לא מכניסים את עצמנו לסרטים
אתה בכלל יודע לומר לי איפה היו פיגועים ונסיונות פיגועים רק בחודש האחרון?
או שאתה חי בפנטזיה שלך
שואל השאלה:
פיגועים עכשיו זה משהו נפוץ יותר מבדרך כלל, אבל באופן כללי רוב המדינה לא מרגישה שום איום ביטחוני
אנונימי
כן בזכות כוחות הביטחון שלנו
בלעדיהם לא היינו שורדים
בכל הארץ חוץ מבדרום. אנחנו חיים באיום יומיומי.
שואל השאלה:
"רק בחודש האחרון"

אתה אומר את זה כאילו כל השנה יש ים פיגועים, אבל האמת היא שזה אכן רק בחודש האחרון, לפני זה כמעט ולא היו פיגועים
אנונימי
אבל זה לא שלא ניסו לעשות פיגועים
אני חושבת שזה תלוי באזורים, אבל נוטה להסכים איתך

נניח בתור באר שבעית החיים כאן מאוד מתוחים ומפחידים, אז אני בהחלט חושבת ש"התבכיינות" כאן על המצב נורא מוצדקת, במיוחד בקרב ילדים קטנים

ובנוסף, גם בירושלים ובעוטף זה נורא מוצדק

כן מצחיק לפעמים שילדי שמנת שגדלים במקומות שאף פעם לא הייתה בהם אזעקה פתאום רועדים מפחד כשיש אזעקה בשדרות, אבל אני מניחה שאי אפשר לשלוט על הרגשות של אנשים ולומר להם ממה לפחד
חוץ מזה שבערים מעורבות וביהודה ושומרון יש כל יום המון מקרי אלימות שפשוט לא שומעים עליהם
שואל השאלה:
ניסו, אבל לא הצליחו, לכן החיים בישראל הם שלווים אז שילדים בסטיפס לא יחשבו שהם בסרט הוליוודי.
אנונימי
מי חשב שהוא בסרט הוליוודי? זה שאתה רואה את זה ככה לא אומר שהם באמת חושבים ככה
איך אתה יודע אם הם לא גרים בשדרות ויש להם פוסט טראומה מהטילים ששוגרו לשם בכמויות? איך אתה יודע אם הם לא היו ליד פיגוע?
אין לך זכות לדבר.
אתה ישראלי?
ואם אתה כן אז פשוט בושה אחי אתה יודע מה אנשים עוברים בעוטף עזה איזה מציאות של פחד יש שם וכמה אמיצים הם
אתה צודק
אבל יותר נראה לי שהאלה מחול חושבים עלינו ככה, בזכות בנט המציאות השתנתה ואין כבר הרבה אזעקות בעוטף כמו שהיו פעם
אנונימית
תוריד אנונימי פחדן
שואל השאלה:
אני מדבר סינית? רוב האנשים במדינה לא חוו רגע אחד של סכנה ביטחונית אמיתית אבל משום מה רוב האנשים חושבים שהם יודעים מה זה מלחמה.
אנונימי
זה בגלל שיש לנו מדינה חזקה שמגנת עלינו. אם לא היה את צהל השבכ והמוסד היינו בקברים עמוקים מאוד עכשיו
הוא צודק אבל
הנה אני לא אנונימי, מלחמה אמיתית בישראל לא הייתה כבר 16 שנים
שומר חומות, צוק איתן, עופרת יצוקה. מוכר לך
אלו מבצעים צבאיים
כמה חירבושים^
אם תפרוץ מלחמת עולם שלישית כל העולם יהיה בסכנה קיומית אני לא מבינה מאיפה הבאת את זה את אומרת דברים לא קשורים אחד לשני
שואל השאלה:
אנונימית, זה בולישט אחד גדול.
החיילים אכן מגנים על המדינה, לכן אין פה סכנה. סכנה תהיה כשלא יהיו חיילים.

אם תפרוץ מלחמת עולם שלישית אז תהיה סכנה, כרגע אין.

חחח סוגרים בתי ספר שבועות? איפה את חיה? שומר חומות היה כולה 12 ימים.

אף אחד לא מפחד לצאת לרחוב חוץ מפרנואידים כמוך, למה שמישהו יפחד? בגלל שהיו כמה פיגועים? את יודעת כמה אנשים מתים מתאונות דרכים כל שבוע ואת עדיין לא מפחדת להיות ברכב?
אנונימי
שואל השאלה:
למה אני לא אשרוד אם אהיה שאנן? כי בכל רחוב יש מחבלים? כי יש צלפים מגגות הבתים? כי שמו מוקשים בכל 5 מטר? צאי מהסרט!

זה שהיו קצת יותר פיגועים החודש זה לא אומר שכל כך מסוכן פה, סה"כ בשנים האחרונות היה שקט וכמעט ולא היו פיגועים אז בגלל חודש אחד רע את לא יכולה להגיד שכל כך מסוכן פה.
אנונימי
לחיים בדרום יש כל זכות שבעולם לדבר על מציאות החיים שלהם. אל תגיד לי איך להתמודד
שמע אני לא יודע איך לא הורידו לך את השאלה עדיין אבל כל מי שרואה את זה תדווחו כדי שהשאלה הזאת תרד
חתיכת פחדן שמתחבא מאחורי אנונימי זה פשוט בושה שנותנים לאנשים כמוך לדבר פשוט בושה אם אתה גבר אמיתי תוריד את האנונימי
לך אתה תצא להילחם בכל המבצעים אתה לא מרגיש סכנה כי הצבא שלנו מגן עליך ועל כולנו לא נראה לי שממש הפנמת כמה המצב מסוכן עכשיו
אתה יודע מה יקרה לישראל אם תפרוץ מלחמת עולם שלישית? יש לנו אויבים בכל מקום ויהיה סיכוי גדול שנאבד את המדינה.
עזוב שזה לא רק כמה רקטות זה שבועות שלמים שמבטלים בית ספר שמים אוכל במקלט למקרה חירום מפחדים להסתובב ברחוב שמישהו לא ידפוק לך כדור או סכין או פאקינג גרזן
אז תתחיל להפנים כי אם אתה תישאר שאנן אתה לא תשרוד
אנונימית
קראתי את זה בטעות בתור "מציאות מדומה" וחשבתי שאתה יותר בכיוון של המטריקס חח