8 תשובות
כי הם רוצים לקבל פוקפורן חינם
שואל השאלה:
תענו רציני
אנונימי
למה חיים בסרט?
אנונימית
לא יודעת אבל זה מעצבן כבר, לשרת קהל ישראלי זה הדבר הכי מורט עצבים שיש. הם חושבים שמגיע להם הכל. חיים בסרט בקיצור.
שואל השאלה:
חושבים שהם הכי יפים הכי טובים מכולם ועוד סיבות
אנונימי
יש הרבה פוזות
ב תל-אביב חלק מהם חושבים שהם עלק חיים ב ניו-יורק
הרבה פנטזיונרים מעבר לזה
כולכם ישראלי אז מה אתם מדברים על עצמכם
$$.
מדינה בפוסט טראומה (טרור, צבא) אז הם "מפצים" על זה.... ישראלים תמיד חושבים שהם יודעים ומבינים הכל (במיוחד מצביעי ימין ממוצעים שמקסימום טסו לקפריסין ובזה הם חושבים שנגמר חו"ל)