7 תשובות
לומדים עד ט ואחרי זה מתפצל למגמות
תמיד היה לי פיזיקה וביולוגיה בתור שיעור אחד שנקרא "מדעים" ורק בכיתה י' חילקו לנו את זה למקצועות נפרדים
זה ממש תלוי בכיתה שלך
אני למדתי כימיה וביולוגיה ביחד (מדעים)
ופיזיקה מכיתה ז
בכללי מדעים שזה בעיקר כימיה אני אישית התחלתי ללמוד מהיסודי ופיזיקה מכיתה ז
זה תלוי, אני למדתי ביולוגיה מז' עד ט' כימיה רק בכיתה ח' ופיזיקה רק בט'
תלוי בבית ספר שלך ואם את בכיתת מחוננים או לא