20 תשובות
שואל השאלה:
איך אבל? מהזאת אומרת בצורה לא בריאה?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח מה קשור סטיגמה
אנונימי
יש יותר קצוות מפוצלים והשיער נשבר מהר והברק שלו טיפה יורד
שואל השאלה:
ומה עושים עם קצוות מפוצלים? אם אני גוזרת אז יצן ברק?
אנונימי
שואל השאלה:
חחח
אנונימי
^^לא אבל אם את גוזרת השיער נהיה בריא יותר וגם נהיה לו יותר עובי הברק נוצר גם מזה שהוא בריא אבל גם תלוי כמה את מתפחת תשיער
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהוא יהיהי עבהה . ישלי סוג שיער שכזה אחרי מקלחת הוא ניהיה דוחה ויוצא לו מלא קוצקוצים ואני צריכה לישון איתו לילה ולעדות מחליק למעלנ כדי שהוא יהיה נורמלי
אנונימי
איך את רוצה שהטא יראה טוב עם את עושה מחליק ושורפת תשיער?
שואל השאלה:
גם הפינות כזה מתייבשות יורת מהר ומגעיל והוא נפוח
אנונימי
שואל השאלה:
אני עושה מחליק למעלה רק . כי אם לא הוא נראה מזעזע
אנונימי
שואל השאלה:
באלי פשוט כמו הרוב כזה שיכולות להתקלח ולצאת ופשוט הוא יתייבש להם יפה בלי שום דבר
אנונימי
למעלה הכי גרוע
את פוגעת בשורש
שואל השאלה:
אוקי. זה לא רק הקצוות מפוצלים . ואני שמה סרום אני ישנה עם קוקו נמוך . אין פשוט הוא מזעזע. פעם בייתי שמה קרמים אבל עכשיו הספקתי . ומהזה לגזןר תמיד?
אנונימי
שואל השאלה:
כל פעם לגזןר? אז איך הוא יארך לי
אנונימי
פוגעים בשורש,הוא נהיה חלש הצמיחה איטית הישערות מתפצלות כדי לא לפגוע מפסיקים עם כל השיט של המחליקחם וכל זה לגמרי נותנים לשיער להבריא ומטפחים אותו ים שמנים וכל מיני תכשירים טובים לשיער
שאלתי את עצמי את זה בול השבוע את יכולה לשלוח לי פרח?
פייק
הוא אורך פשוט לא בצורה בריאה
שואל השאלה:
ואז מה קורה שפוגעים בשורש?
אנונימי