4 תשובות
שואל השאלה:
הסתפרתי כבר פעמיים מאז ועדיין יש בשיער למעלה שרוף
הסתפרתי כבר פעמיים מאז ועדיין יש בשיער למעלה שרוף
אנונימית
תקני גם מסכה וסרום לשיער ממספרה
יש חומרים משקמים אבל רובם חארטה אז צריך למצוא את מה שבאמת עוזר.
הדרך הכי טובה לשקם את השיער היא לא לגעת יותר בכל המכשירים האלה ולתת לו לצמוח מחדש, לגזור ס"מ פעם בחודש וחצי-חודשיים וככה הוא יבריא וישתקם.
אם את לא מסוגלת בלי מחליק את יכולה לעשות החלקה, שזה אולי קצת שורף את השיער במהלך ההחלקה עצמה אבל אחר כך את לא צריכה להחליק אותו במשך כמה חודשים ואז הוא משתקם ונראה טוב יותר
הדרך הכי טובה לשקם את השיער היא לא לגעת יותר בכל המכשירים האלה ולתת לו לצמוח מחדש, לגזור ס"מ פעם בחודש וחצי-חודשיים וככה הוא יבריא וישתקם.
אם את לא מסוגלת בלי מחליק את יכולה לעשות החלקה, שזה אולי קצת שורף את השיער במהלך ההחלקה עצמה אבל אחר כך את לא צריכה להחליק אותו במשך כמה חודשים ואז הוא משתקם ונראה טוב יותר
תסתפרי מלא ותפסיקי לעשות מחליק
באותו הנושא: