12 תשובות
יותר קל אם כבר
היום יותר קל.
שואל השאלה:
למה יותר קל היום?
אני חושב שהיום יותר קשה אם כבר
למה יותר קל היום?
אני חושב שהיום יותר קשה אם כבר
אמרו לי שהיה קל יותר בעבר.
היום הרבה יותר קל, בתקופה של ההורים שלנו היה הרבה יותר חומר
שואל השאלה:
מי אמר לך?^
סתם מעניין אותי
מי אמר לך?^
סתם מעניין אותי
בתקופה שלהם היה הרבה יותר חומר מעכשיו, המחשבונים לא היו כמו היום וגם הם היו עושים את הבגרויות רק בשנה אחת אם אני לא טועה
אפשר אפילו לראות בבגרויות קודמות הרמה הייתה הרבה יותר קלה ממה שעכשיו
ולמה? כי משרד החינוך חושב שהדור שלנו ניהיה יותר חכם למרות שכמות התלמידים שעושים 5 רק יורדת
ולמה? כי משרד החינוך חושב שהדור שלנו ניהיה יותר חכם למרות שכמות התלמידים שעושים 5 רק יורדת
המורה שלי^^^
שלנו ברמה יותר גבוהה
https://youtu.be/6b7uztaqezw
https://youtu.be/6b7uztaqezw
זה תלוי בצורת הלמידה. פעם היית צריכה להוכיח זהויות, להוכיח משפטים בגיאומטריה(שזה ממש כבד), והיו עוד דברים מוזרים.
אבל אם את מביאה לתלמיד מבחן מ1990 ומבחן של עכשיו, הוא כנראה יוציא ציון גבוה יותר במבחן של פעם
אבל אם את מביאה לתלמיד מבחן מ1990 ומבחן של עכשיו, הוא כנראה יוציא ציון גבוה יותר במבחן של פעם
לטענת המורה שלי למתמטיקה שנבחנה לפני כ- 40 שנה, הבחינות אז היו קלות בהרבה מאלו של היום. היא טוענת שאז היו מביאים לתלמידים מאגר של שאלות מהספרים שיכולות להופיע בבגרות ותמיד בבגרות היו מופיעות שאלות מהמאגר, לא היה שום חידוש אף פעם בסגנון השאלות. כל מי שדאג לפתור מהמאגר היה מוציא 90-100 בקלות. כיום מן הסתם זה כבר לא כך. בבגרות השאלות לא חוזרות על עצמן, בכל בחינה יש אלמנטים חדשים, דברים חדשים שמתווספים לספרים בכל מועד ומועד שמטרתם לגרום לתלמיד להפעיל את הראש. לא יעזור לפתור את כל הבגרויות, לשנן את הפתרונות של השאלות בהן ולקוות שבבגרות יילך טוב. חייבים לקלוט את החומר בצורה כמה שיותר טובה ולדעת איך להתמודד עם דברים חדשים שמופיעים בבגרות בכל מועד ומועד.
באותו הנושא: