7 תשובות
למה אין?
הזוי אנחנו אשכרה ב2021
כי אנשים תקועים על תפיסה מסוימת
כי לא כולם מסכימים עם הדרך
אני לא יודעת אבל מתישהו היה שיוויון, אני מקווה.
אני לא מבין למה שאנחנו נהיה יותר טובים מדורות אחרים
מה הטעם המשפט "הזוי שככה זה ב2021"
מה שונה 2020 משנות אחרות יא מוזרים
זה לעולם לא ישתנה. בכל דור יש חסרונות
מה הטעם המשפט "הזוי שככה זה ב2021"
מה שונה 2020 משנות אחרות יא מוזרים
זה לעולם לא ישתנה. בכל דור יש חסרונות
זה יכול להיות חינוך של הדור הקודם. כם הזמן נהיה יותר שוויון, לוקח זמן וזה משתפר מרגע לרגע. מקווה שבסופו של דבר יהיה שוויון מלא
באותו הנושא: