4 תשובות
אני בעד ביבי
וזה באמת כבר מוגזם
גם אני לא מבינה למה..
שום דבר לא מצדיק איומי רצח. אני חושב שזה נכון גם לגבי האיומים שהיו כלפי נתניהו וגם לגבי האיומים כלפי בנט.
השמאל הם קיצוניים הרבה יותר, הם החרימו ראש ממשלה מצביא על אהוב העם בנימין נתניהו, סתם ככה !
על כל ראש ממשלה יש איומים, השמאל מנצל את זה להסתה על הימין.
נתניהו הוא הכי מוכשר בשטח !
חייבים להצביע לו !