22 תשובות
אני ככה
פשוט צריך להפסיק לחשוב כל היום ולהיות עסוקה
להתחיל מטרות.
1.עבודה
2. לימודים
3. מכון כושר
4. התנדבות
5. יציאות עם חברים וכו'
שואל השאלה:
אין לי חברים ואני לא בכושר
אנונימית
תתחילי להיות
בעבודה מכירים,התנדבות, לימודים
שואל השאלה:
חרדה חברתית :)
אנונימית
גם לי היה:)
זה עובר שאת עם אנשים
ככל שתהיי עם אנשים
זה יעבור חחח
שואל השאלה:
כיף לך שהיה בזמן עבר :(
אנונימית
חחח כי אני עובדת
וגם יש לי חברים עכשיו
ולומדת
אומרת לך, תעבדי זה יעבור נשמה
אם את לא בכושר אז תתחילי להתאמן זה יעביר לך זמן
שואל השאלה:
אבל ממש קשה לי כי אני שופטת את עצמי
אנונימית
את צריכה לעמוד מול המראה ולהגיד לעצמך מלא מלא מחמאות
תעופי על עצמך
שואל השאלה:
אבל אני מגעילה
אנונימית
היי היי מה זה
איזה דיבור
את חייבת ביטחון
אני בטוחה שאת מהממת
תרשמי לחדר כושר ותתחילי להתאמן באמת שזה מעלה את הביטחון ואת המצב רוח ברמות
שואל השאלה:
אני מכוערת ואני לא מסוגלת להיות ליד עוד אנשים בטח שלא לעשות ספוכט
אנונימית
ככל שתגידי לעצמך שאת יפה את תחשבי ככה
היי תקשיבי ל"המלאכית הקטנה שלך" !
זה לטובתך ..
אם את לא תעזרי לעצמך אף אחד לא יוכל . זה תלוי אך ורק בך .
תפסי תעצמך ותתעודדי ותחמיאי לעצמך כי מגיע לך .ולא מדנה מה אחרים חושבים .העיקר שאת תדעי מה את ..
יופי וניראות לא הכל בחיים . וכל אחד יפה בדרך שלו
תודה רבה:)^
בהצלחה נסיכה❤
שואל השאלה:
אין לי מה לעשות?
אנונימית
כלומר
לצאת עם חברים, לעבוד, ללמוד, להתאמן
ככה אין זמן
שואל השאלה:
אבל איך?
אנונימית