16 תשובות
כן
מומלץ
כן יעשה לך טוב
כן, היגיינה וזה גם יתן לך הרגשה יותר טובה בכללי.
כן דחוף
אם לא יצאת/לא יוצאת בקרוב מהבית לא ככ נורא אבל בכללי כן
כן, יתן לך אנרגיה והרגשה טובה יותר.
כן מומלץ , זה גם יעשה לך טוב
נראה לי מומלץ אלא אם כן את רוצה להעצים את הלוק של הלא התקלחתי 4 ימים לכי על זה
כן תהיה לך הרגשה ממש טובה, תהני!;)
כן זה לא היגייני בכלל
תעשי טובה לעצמך ולנו ותלכי למקלחת
לא כדאי