4 תשובות
אני אומרת תערבב הכל ושים בתנור
שרק תצחקי כל החיים נשמה^
שואל השאלה:
וואלה בתכלס אפשר להכין פיצה עם היה לי קמח או גבינה
תיקח את המיונז תערבב עם הקטשופ
אחרי זה קח את הסלק עם טיפה חמאה
שים במים רותחים
זיתים תחתוך דק ושים על זה עמבה
חציל תטבול במעדן מולר
יופי מעולה. שסיימת את כל זה, תזרוק הכל לפח ותזמין פיצה