8 תשובות
אה אני חושבת שבלי פודינג יצא לך רק בלילה של שמנת כאילו בלילה נוזלית
וגם רק שתדעי שאם את מערבבת עם כף זה יקח לך יותר זמן ותצטרכי לערבב ממש מהר
וגם רק שתדעי שאם את מערבבת עם כף זה יקח לך יותר זמן ותצטרכי לערבב ממש מהר
עם כף גם עוד שנה זה לא יקציף לך. את צריכה מטרפה ואולי אבל רק אולי מזלג והמון כוח ידיים יצליח להקציף לך את השמנת
שואל השאלה:
אבל באמת יצא מזה קצפת?
אבל באמת יצא מזה קצפת?
אנונימית
לדעתי כן
תנסי מה כבר יקרה
תנסי מה כבר יקרה
שואל השאלה:
חחח טוב תודה על העזרה אני כישלון במטבח
אני אנסה עם כמות קטנה ואעדכן
חחח טוב תודה על העזרה אני כישלון במטבח
אני אנסה עם כמות קטנה ואעדכן
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יצא מזה משהו? בלי פודינג בלי כלום?
אבל יצא מזה משהו? בלי פודינג בלי כלום?
אנונימית
בטח שאפשר עם כף רגילה
כן בטח שאפשר לערבב עם כף
באותו הנושא: