9 תשובות
גיור לא כהלכה
כמו כל דבר בעולם, גם ביהדות יש מגוון דעות וזרמים. הרפורמים אינם פחות יהודים מהאורתודוקסים.
הלכתית, מי שעבר גיור רפורמי לא נחשב יהודי
לא טוב! כי זה לא באמת גיור.. זה חיקוי עלוב שלא באמת עושה מאותו גוי יהודי, סתם מבלבל את כולם במיוחד את זה שעבר את הגיור הזה, חבל שבמדינה מותר חיקויים שכאלה, כל היופי הוא שלעם שלנו לא קל להיצטרף! אין הנחות ביהדות לאף אחד/ת, והגיור הזה הוא הנחה בכל! בצניעות בכשרות בלימודים עצמם ובאורך הלימודים שלוקח (רק שנה אם אני לא טועה..) בכזאת קלות כל גוי יכול להיצטרף וזה בדיוק מה שהיהדות לא רוצה ומנסה כל הזמן למנוע!- זרים בתוך העם שלה.. חבל שזה חוקי, באמת.
אין דבר כזה
רפורמים זו דת אחרת
רפורמים זו דת אחרת
סתם שאלה, אני לא אומרת שאני בעד רפורמים אני פשוט מנסה להסתכל מכל הכיוונים
איך הרפורמים זה דת אחרת וחילונים לא? חילונים לא מקיימים כלום אז כאילו איך חילונים הם כן יהודיים
איך הרפורמים זה דת אחרת וחילונים לא? חילונים לא מקיימים כלום אז כאילו איך חילונים הם כן יהודיים
אנונימית
^גם חילוני שלא מקיים כלום מודע שהיהדות היא לפי ההלכה. רפורמי לא מכיר בהלכה, מהסיבה שהוא לקח את ההלכה ושינה אותה (בדומה למה שנוצרים עשו) אם נוצרי הוא נוצרי בגלל שהוא לקח את ההלכה ושינה אותה אז גם רפורמי הוא לא קשור ליהדות אלה לדת חדשה ואחרת לגמרי, שוב בדומה לנוצרים ולא ליהודים.
אסון,
כל הרפורמים האלה זו שואה שקטה
לקחו את הדת האמיתית ועיוותו אותה ב180 מעלות
היום בכלל זה לא נורמלי------------ הרפורמים שמים תפילין לכלב רק כדוגמא קיצונית
בין היתר ב-ארה"ב מביאים להקות ג'אז לבית כנסת בשבת
ועוד דברים שלא נתפשים בשכל בכלל
כל הרפורמים האלה זו שואה שקטה
לקחו את הדת האמיתית ועיוותו אותה ב180 מעלות
היום בכלל זה לא נורמלי------------ הרפורמים שמים תפילין לכלב רק כדוגמא קיצונית
בין היתר ב-ארה"ב מביאים להקות ג'אז לבית כנסת בשבת
ועוד דברים שלא נתפשים בשכל בכלל
חילונים לא מקיימים כלום אבל לפחות מודעים לזה
רפורמים פשוט לקחו את התורה, כמו שעשו הנוצרים, ושינו אותה לפי טעמם וקראו לזה איך שרצו
רפורמים פשוט לקחו את התורה, כמו שעשו הנוצרים, ושינו אותה לפי טעמם וקראו לזה איך שרצו
באותו הנושא: