7 תשובות
או שהוא סתם מנומס או שהוא רוצה לחזור לקשר
כן הוא מנסה לחזור לקשר
זה אומר שכנראה הוא איבד מישהו קרוב לאחרונה תנסי לבדוק אם הוא קיבל דואר מהבאולינג
שואל השאלה:
כןן בדיוק אני לא מבינה
למה שהוא יהיה מנומס אם ליטרלי לא דיברנו מלא חודשים וסיימנו די ברע והייתה לו חברה מאז
כןן בדיוק אני לא מבינה
למה שהוא יהיה מנומס אם ליטרלי לא דיברנו מלא חודשים וסיימנו די ברע והייתה לו חברה מאז
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אז עניתי לו תודה והוא עשה לייק להודעה וזהו
אבל אז עניתי לו תודה והוא עשה לייק להודעה וזהו
אנונימית
לדעתי תכתבי תודה וזהו אל תחזרו
זה לא אומר כלום, אני והאקסים שלי קבוע כל שנה מברכים זה את זה
באותו הנושא: