5 תשובות
אסור להם?
וואלה, אצלנו הם מדברים על זה חופשי...
גם מכריחים את התלמידים לחשוב כמוהם, ממש.
וואלה, אצלנו הם מדברים על זה חופשי...
גם מכריחים את התלמידים לחשוב כמוהם, ממש.
שואל השאלה:
למה שלא? כשילדים בכיתה שואלים אותם מה הדעות שלהם הם אומרים שאסור להם להביע את דעתם בנוגע לפוליטיקה
מה הסיבה לכך?
למה שלא? כשילדים בכיתה שואלים אותם מה הדעות שלהם הם אומרים שאסור להם להביע את דעתם בנוגע לפוליטיקה
מה הסיבה לכך?
אנונימית
כי המורים נמצאים שם כדי ללמד נושאים ולשמור על סדר, הם לא שם כדי לחנך את התלמידים עם נקודת מבט מסוימת
כי אנחנו חיים במדינה דמוקרטית וחופשית.
יחס של מורה ותלמיד זה יחסי מרות, הם קרובים מדי אליכם, הם משפיעים מדי עליכם.
אף הורה לא רוצה שאנשים מבוגרים זרים ינסו לחנך את הילדים שלו את הפוליטיקה שלהם, לא בשביל זה ההורים נותנים מיסים למדינה.
ההורים סה"כ רוצים שתהיה לכם בגרות, ושאולי תיצרו כמה חברים בבית ספר.
זה לא המקום של המורים להכניס אתכם לפוליטיקה.
אף הורה לא רוצה שאנשים מבוגרים זרים ינסו לחנך את הילדים שלו את הפוליטיקה שלהם, לא בשביל זה ההורים נותנים מיסים למדינה.
ההורים סה"כ רוצים שתהיה לכם בגרות, ושאולי תיצרו כמה חברים בבית ספר.
זה לא המקום של המורים להכניס אתכם לפוליטיקה.
אנונימי
באותו הנושא: