53 תשובות
תכתבי לסיירת החרם רק זה עוזר היום
אנונימית
תערבי את ההורים , תעברי בית ספר .
וכמובן תכתבי פוסט שיימינג על בית הספר וסגל המורים
בהצלחה
וכמובן תכתבי פוסט שיימינג על בית הספר וסגל המורים
בהצלחה
שואל השאלה:
לעבור בית ספר זה לא פיתרון. זה הבית ספר הכי קרוב לבית שלי.
לעבור בית ספר זה לא פיתרון. זה הבית ספר הכי קרוב לבית שלי.
אנונימית
קודם כל תבקשי מההורים שלך לעבור ביצפר,ילדים יכולים להיות נוראיים
גם אני עברתי חרם מהגן עד סוף כיתה ז..
אם את רוצה לדבר אני פה❤אשמח אפילו
גם אני עברתי חרם מהגן עד סוף כיתה ז..
אם את רוצה לדבר אני פה❤אשמח אפילו
שואל השאלה:
כמובן שהורים מעורבים, אבל מה הם יכולים לעשות. הם עושים בשבילי הכול.
כמובן שהורים מעורבים, אבל מה הם יכולים לעשות. הם עושים בשבילי הכול.
אנונימית
לעבור בית ספר זה הפתרון היחיד !
תסעי באוטובוסים , זה עדיף על בית ספר עם מורים ותלמידים לא אנושיים
תסעי באוטובוסים , זה עדיף על בית ספר עם מורים ותלמידים לא אנושיים
שואל השאלה:
אני ילדה ממש ביישנית. ''המאגניבים'' הם אלו שעושים עליי חרם. הם מדברים איתי רק כשהם צריכים ממני משהו.
אני ילדה ממש ביישנית. ''המאגניבים'' הם אלו שעושים עליי חרם. הם מדברים איתי רק כשהם צריכים ממני משהו.
אנונימית
ראשית, את צריכה מישהו לשתף, מישהו נטרלי, פסיכולוג/ית.
שנית, תהיי את לא משנה מה, שום דבר לא מצדיק חרם.
שלישית, אני מכירה את ההרגשה של הצורך לספר להורים שלך אבל אתה כל כך מתבייש בזה שאתה לא מסוגל, בגלל זה נחוץ מישהו נטרלי, מישהו מבחוץ שיכיל אותך.
שנית, תהיי את לא משנה מה, שום דבר לא מצדיק חרם.
שלישית, אני מכירה את ההרגשה של הצורך לספר להורים שלך אבל אתה כל כך מתבייש בזה שאתה לא מסוגל, בגלל זה נחוץ מישהו נטרלי, מישהו מבחוץ שיכיל אותך.
שואל השאלה:
אמא שלי רוצה לשלוח אותי לסוג של פסיכולוגית, אבל בינתיים זה כל הזמן נדחה.
אמא שלי רוצה לשלוח אותי לסוג של פסיכולוגית, אבל בינתיים זה כל הזמן נדחה.
אנונימית
היי, אני ממש מבינה את ההרגשה שלך. היה עליי חרם במשך משהו כמו איזה 10 שנים, אף אחד לא דיבר איתי בערך בכל התקופה שלמדתי בבית ספר.
זה יכול להיות קשוח רצח, אם לעבור בית ספר לא עוזר תנסי להתרכז בזה שזה רק עוד כמה שנים והמטרה שלך היא בעצם לימודים ולא חברים- אולי הגישה הזאת תעזור....
גם פסיכולוגית כמו מי שכתבה מעליי יכול ממש לעזור לך, העיקר שלא תבואי לזה בגישה שלילית ותהיי פתוחה כי הרבה אומרים שזה עוזר להם.
גם לכתוב לסיירת החרם זה רעיון, ואם את צריכה לדבר אני תמיד פה.
זה יכול להיות קשוח רצח, אם לעבור בית ספר לא עוזר תנסי להתרכז בזה שזה רק עוד כמה שנים והמטרה שלך היא בעצם לימודים ולא חברים- אולי הגישה הזאת תעזור....
גם פסיכולוגית כמו מי שכתבה מעליי יכול ממש לעזור לך, העיקר שלא תבואי לזה בגישה שלילית ותהיי פתוחה כי הרבה אומרים שזה עוזר להם.
גם לכתוב לסיירת החרם זה רעיון, ואם את צריכה לדבר אני תמיד פה.
תנסי להיות אולי אם ילדים מהשכבה, זה מה שאני עשיתי
תנסי להגיד שבאלך להתאבד וכאלה ואז ישימו לב אלייך ככה זה עבד גם אצלי
תקשיבי, אני יודעת שחרם זה קשה והרגשה נוראית, הילדים יכולים להיות חרא. אני באמת מציעה לך לעבור לבית ספר אחר, תחילה של דף חדש. אם לא אפשר לעבור כיתה
תעברי בית ספר תתחילי התחלה חדשה
תרביצי להם
מה הם עושים לך?
אני מבינה אותך.. לגמרי.
הדבר הכי כואב בחרם זה שלמורים לא אכפת. ולא מגיע להם להיות מורים.
הדבר הכי נכון לעשות זה לעבור בית ספר.. זה עדיף מאשר לעבור חרם.
ותזכרי שאת תמיד יכולה לכתוב עלי.
בהצלחה❤
הדבר הכי כואב בחרם זה שלמורים לא אכפת. ולא מגיע להם להיות מורים.
הדבר הכי נכון לעשות זה לעבור בית ספר.. זה עדיף מאשר לעבור חרם.
ותזכרי שאת תמיד יכולה לכתוב עלי.
בהצלחה❤
ומה זה משנה מה הם עושים לה?
אני מניחה שאם היא עזרה אומץ לכתוב פה שאלה היא צריכה תשובות
אני מניחה שאם היא עזרה אומץ לכתוב פה שאלה היא צריכה תשובות
^זה משנה כי ככה אפשר לדעת איך לעזור לה
מה ההורים שלך יכולים לעשות? - לדבר עם ההורים של הילדים המחרימים. תבקשי מהם שיעשו את זה. אם הילד שלי היה מתנהג ככה, הייתי בהחלט רוצה לדעת!
זה לא עוזר שאתם אומרים לה לעבור לבית ספר בלי לדעת מה הם עושים ואם אפשר לעצור את זה בדרך אחרת, היא בעצמה אמרה שהיא לא יכולה לעבור בית ספר כי הוא הכי קרוב לה לבית
מה, אם מרביצים לה אז יש דרך אחרת מאם הם לא מדברים איתה?
איזה שטויות.
לצערי כן, לעבור בית ספר זו הדרך העדיפה ועדיף לנסוע באוטובוס חצי שעה לבית ספר מאשר ללכת כל יום לגיהנום
איזה שטויות.
לצערי כן, לעבור בית ספר זו הדרך העדיפה ועדיף לנסוע באוטובוס חצי שעה לבית ספר מאשר ללכת כל יום לגיהנום
שואל השאלה:
הילדים בכיתה מקללים אותי בוואצפ, מרכלים עליי, אומרים לילדים אחרים לא להיות חברים שלי, מציקים לי בכוונה, מתנהגים אליי כילדה שקופה רק אם צריכים ממני משהו אז אני בסדר אם לא אני כול הזמן לבד. בדברים שצריך לעשות עם זוג או בקבוצה אני עושה לבד. גם בהפסקות אני לבד, הילדים רואים את ומתעלמים ממני.
הילדים בכיתה מקללים אותי בוואצפ, מרכלים עליי, אומרים לילדים אחרים לא להיות חברים שלי, מציקים לי בכוונה, מתנהגים אליי כילדה שקופה רק אם צריכים ממני משהו אז אני בסדר אם לא אני כול הזמן לבד. בדברים שצריך לעשות עם זוג או בקבוצה אני עושה לבד. גם בהפסקות אני לבד, הילדים רואים את ומתעלמים ממני.
אנונימית
ספרי בדחיפות להורים שלהם.
אני ממליצה לך לדבר עם המחנכת והיועצת, זה שיש קורונה זה לא אומר שהיא לא יכולה לנהל שיחה עם ההורים של הילדים או עם הילדים.
למה שהיא תעבור אם הם הבעיה?
למה שהיא תעבור אם הם הבעיה?
שואל השאלה:
יש לי מחנך ויועצת שחדשה בבית הספר והיא לא יודעת כלום. המחנך אומר שאני אשמה במה שאני עוברת והוא מעודד את הילדים שעושים עליי חרם.
יש לי מחנך ויועצת שחדשה בבית הספר והיא לא יודעת כלום. המחנך אומר שאני אשמה במה שאני עוברת והוא מעודד את הילדים שעושים עליי חרם.
אנונימית
אני בשוק ממה שכתבת. זו תגובה של מחנך? הוא לא ראוי לתואר הזה.
ה"מחנך" אמר לך למה בדיוק את אשמה? הציע פתרונות?
ה"מחנך" אמר לך למה בדיוק את אשמה? הציע פתרונות?
וואי באמת שבאלי לבכות.
זה מה שקרה לי.
מגיע לו לשבת בכלא.
זה פשוט כלכך מגעיל.
זה מה שקרה לי.
מגיע לו לשבת בכלא.
זה פשוט כלכך מגעיל.
שואל השאלה:
הוא אומר לי את זה בגלל שההורים של הילדים שבגללם אני סובלת נותנים לו מתנות.
הוא אומר לי את זה בגלל שההורים של הילדים שבגללם אני סובלת נותנים לו מתנות.
אנונימית
שואל השאלה:
השנה אמא שלי רוצה לתת למחנך גם מתנות רק שהוא יהיה איתי בסדר.
השנה אמא שלי רוצה לתת למחנך גם מתנות רק שהוא יהיה איתי בסדר.
אנונימית
וטפ.
אם לא בית ספר לפחות תעברי כיתה..
אם לא בית ספר לפחות תעברי כיתה..
שואל השאלה:
בשכבה שלי בכול כיתה יש את הבנות שחושבות את עצמן את יודעת מה וקשה לי להתחבר עם בנות כאלו. קשה לי להתחבר לבנות בכללי. אני ילדה מאוד ביישנית.
בשכבה שלי בכול כיתה יש את הבנות שחושבות את עצמן את יודעת מה וקשה לי להתחבר עם בנות כאלו. קשה לי להתחבר לבנות בכללי. אני ילדה מאוד ביישנית.
אנונימית
טוב. לא רציתי להגיע לשם, אבל נראה שאין ברירה.
בקשי מאמא שלך לפרסם פוסט בפייסבוק. בזו הלשון:
"הבת שלי, תלמידה בכיתה () בתיכון (), שוב עוברת חרם. הילדים בכיתה מקללים אותה בווטסאפ, מתעלמים ממנה (תפרטי עוד). ומה אומר המחנך שלה? שזו אשמתה שמחרימים אותה. ובמקום לעודד אותה ולתת לה עצות טובות, הוא עוד מעודד את הילדים המחרימים.
עצוב לי, עצוב לי מאוד. אני רואה את הילדה שלי סובלת וידי קצרה מלהושיע".
תוך שעה, יהיו לפוסט הזה מאה שיתופים. תוך שעתיים, אלף. תוך ארבע שעות, או מקסימום יום, תקבלו תגובה מבית הספר והזמנה לראיון בחצי מאמצעי התקשורת.
בקשי מאמא שלך לפרסם פוסט בפייסבוק. בזו הלשון:
"הבת שלי, תלמידה בכיתה () בתיכון (), שוב עוברת חרם. הילדים בכיתה מקללים אותה בווטסאפ, מתעלמים ממנה (תפרטי עוד). ומה אומר המחנך שלה? שזו אשמתה שמחרימים אותה. ובמקום לעודד אותה ולתת לה עצות טובות, הוא עוד מעודד את הילדים המחרימים.
עצוב לי, עצוב לי מאוד. אני רואה את הילדה שלי סובלת וידי קצרה מלהושיע".
תוך שעה, יהיו לפוסט הזה מאה שיתופים. תוך שעתיים, אלף. תוך ארבע שעות, או מקסימום יום, תקבלו תגובה מבית הספר והזמנה לראיון בחצי מאמצעי התקשורת.
שואל השאלה:
אני לא רוצה להיחשף בתקשורת. אמא שלי כבר פרסמה פוסט לפני כמה שנים והיא הגיעה לרדיו, אבל לא יצא מזה כלום.
אני לא רוצה להיחשף בתקשורת. אמא שלי כבר פרסמה פוסט לפני כמה שנים והיא הגיעה לרדיו, אבל לא יצא מזה כלום.
אנונימית
זה מצב שנמשך כבר כמה שנים?
ואת אומרת שההורים של הילדים מודעים לכך? ולא עושים כלום?
ומה עם ילדים שקטים וביישנים מכיתות אחרות?
ואת אומרת שההורים של הילדים מודעים לכך? ולא עושים כלום?
ומה עם ילדים שקטים וביישנים מכיתות אחרות?
אנה/אגם,
נכון שזו לא אשמתה. אבל בחיים צריך להיות חכמים, לא צודקים.
נכון שזו לא אשמתה. אבל בחיים צריך להיות חכמים, לא צודקים.
שואל השאלה:
אני עברתי חרם ביסודי, עכשיו אני בחטיבת ביינים ואני עוברת גם שם חרם. אמא שלי שלחה הודעה בקבוצת וואצפ של ההורים עם תמונה של ההתכתבויות שמקללים אותי והאמא של הילדה התקשרה לאמא שלי והתחילה כאילו להרגיע את אמא שלי יום אחרי זה שוב פעם החרם נמשך.
אני עברתי חרם ביסודי, עכשיו אני בחטיבת ביינים ואני עוברת גם שם חרם. אמא שלי שלחה הודעה בקבוצת וואצפ של ההורים עם תמונה של ההתכתבויות שמקללים אותי והאמא של הילדה התקשרה לאמא שלי והתחילה כאילו להרגיע את אמא שלי יום אחרי זה שוב פעם החרם נמשך.
אנונימית
תנסי עוד פעם, אין לך מה להפסיד יותר.
את מדהימה! תשארי חזקה
את מדהימה! תשארי חזקה
שואל השאלה:
החרם התחיל משלוש בנות שעשו עליי וזה נמשך לכל הכיתה.
החרם התחיל משלוש בנות שעשו עליי וזה נמשך לכל הכיתה.
אנונימית
מתי אמא שלך עשתה את זה? עכשיו, או כשהיית ביסודי?
אני מניחה שאת פשוט ילדה כזו, שקטה וביישנית, שקל להתעמר בה. ושנפלת על ילדים בריונים שנטפלים לחלשים. גועל נפש.
אני מניחה שאת פשוט ילדה כזו, שקטה וביישנית, שקל להתעמר בה. ושנפלת על ילדים בריונים שנטפלים לחלשים. גועל נפש.
סופרותם מסכימה שצריך להיות חכמים בחיים, פשוט זה מה שהיועצת אמרה לי כשאמרתי לה שילדים מציקים לי ושאני רוצה לעבור כיתה.
מבינה אותך.
אין לי מה להגיד לך חוץ מתי אי בית ספר כניראה יהיה לך טוב יותר.
אח שלי עבר דברים דומים בבית ספר המערכת שתקה
אין לי מה להגיד לך חוץ מתי אי בית ספר כניראה יהיה לך טוב יותר.
אח שלי עבר דברים דומים בבית ספר המערכת שתקה
אנה/אגם,
היית אומרת לה שאת רוצה להיות חכמה ולא צודקת. :) סתם, יכול להיות שבמקרה שלך היתה לך תמיכה מהצוות החינוכי, מה שבבירור אין כאן. שמעת פעם על מקרה, בו מורה מעודד ילדים לחרם? פשוט הזוי.
הנסיון היחיד שלי עם חרם, לשמחתי, הוא משאלות כאן. כל שאני יודעת בהקשר הזה הוא לצטט בעלי נסיון רב ממני. ולפי מה שהם אמרו, מוטב לעבור בית ספר.
אגב, מישהו כאן דבר על סיירת חרם. מה זה?
היית אומרת לה שאת רוצה להיות חכמה ולא צודקת. :) סתם, יכול להיות שבמקרה שלך היתה לך תמיכה מהצוות החינוכי, מה שבבירור אין כאן. שמעת פעם על מקרה, בו מורה מעודד ילדים לחרם? פשוט הזוי.
הנסיון היחיד שלי עם חרם, לשמחתי, הוא משאלות כאן. כל שאני יודעת בהקשר הזה הוא לצטט בעלי נסיון רב ממני. ולפי מה שהם אמרו, מוטב לעבור בית ספר.
אגב, מישהו כאן דבר על סיירת חרם. מה זה?
שואל השאלה:
סיירת החרם זה סוג של ארגון שמסייע לילדים שסובלים מתופעות של חרם.
סיירת החרם זה סוג של ארגון שמסייע לילדים שסובלים מתופעות של חרם.
אנונימית
הבנתי. וניסית לפנות אליהם?
שואל השאלה:
לא. אני לא יודעת איך פונים ואני חושבת שזה כולל פירסום אז אני לא רוצה.
לא. אני לא יודעת איך פונים ואני חושבת שזה כולל פירסום אז אני לא רוצה.
אנונימית
^איכ מאיפה מגיע הרוע הזה?
ואתה בטח בן 111 נכון?
זה שאתה לא בגיל ההתבגרות לא אומר שאתה יותר טוב מכולם וזה נושא רגיש.
זה שאתה לא בגיל ההתבגרות לא אומר שאתה יותר טוב מכולם וזה נושא רגיש.
לא הבנתי את הבדיחה..
אבל זה לא נושא לצחוק.
עברתי חרם לפני 5 שנים ואני עדיין חושבת על זה כל יום.
אם כתבת את זה כניראה לא עברת את זה ואין לך זכות לצחוק
אבל זה לא נושא לצחוק.
עברתי חרם לפני 5 שנים ואני עדיין חושבת על זה כל יום.
אם כתבת את זה כניראה לא עברת את זה ואין לך זכות לצחוק
טוב
אבל מציעה לך לצחוק על דברים מצחיקים
אבל מציעה לך לצחוק על דברים מצחיקים
גם אני חושבת שאתה מרושע. או פשוט לא הכי חכם.
גם אני בת. אבל עברתי את גיל ההתבגרות לפני איזה שנתיים.
גם אני בת. אבל עברתי את גיל ההתבגרות לפני איזה שנתיים.
היי תקשיבי❤
קודם כל, אני מצטערת שזה מה שאת עוברת, את מדהימה ואל תתני לסתומים האלה להוריד ממך את הביטחון. יודעת למה?
כי את לא בסביבה הנכונה. את לא בסביבה מקבלת ותומכת.
סביבה מקבלת ותומכת היא לא סביבה עם מורה שאומר שמחרימים אותך באשמתך, עם ילדים שמקללים אותך ולא מדברים איתך, שמנצלים אותך. את לא צריכה שיחרימו אותך בסביבה כזו.
אני מבינה שהבית ספר הזה קרוב לבית שלך, אבל עדיף לך למצוא בתי ספר אחרים, תומכים ומקבלים.
עדיף לך מאשר להישאר בבית ספר כל כך צהוב ורדוד. עדיף לך ללכת לבית ספר רחוק עם ילדים טובים שיאהבו אותך ושיהיו חברים שלך. אני חצי שעה נסיעה מהחטיבה שלי, אבל אני רק מרוויחה. כי יש לי הרבה חברים שאוהבים אותי.
אל תתני לחרם לעצור אותך, ובטח שלא לילדים הדוחים האלה. ותזכרי, הם לא מיוחדים ומגניבים כמו שהם רוצים להוציא את עצמם.
אני אוהבת ומעריכה אותך הרבה,
אם את רוצה לפנות אליי לפרטי לפרוק אני פה, אהובה שלי.
who says you are not perfect?
קודם כל, אני מצטערת שזה מה שאת עוברת, את מדהימה ואל תתני לסתומים האלה להוריד ממך את הביטחון. יודעת למה?
כי את לא בסביבה הנכונה. את לא בסביבה מקבלת ותומכת.
סביבה מקבלת ותומכת היא לא סביבה עם מורה שאומר שמחרימים אותך באשמתך, עם ילדים שמקללים אותך ולא מדברים איתך, שמנצלים אותך. את לא צריכה שיחרימו אותך בסביבה כזו.
אני מבינה שהבית ספר הזה קרוב לבית שלך, אבל עדיף לך למצוא בתי ספר אחרים, תומכים ומקבלים.
עדיף לך מאשר להישאר בבית ספר כל כך צהוב ורדוד. עדיף לך ללכת לבית ספר רחוק עם ילדים טובים שיאהבו אותך ושיהיו חברים שלך. אני חצי שעה נסיעה מהחטיבה שלי, אבל אני רק מרוויחה. כי יש לי הרבה חברים שאוהבים אותי.
אל תתני לחרם לעצור אותך, ובטח שלא לילדים הדוחים האלה. ותזכרי, הם לא מיוחדים ומגניבים כמו שהם רוצים להוציא את עצמם.
אני אוהבת ומעריכה אותך הרבה,
אם את רוצה לפנות אליי לפרטי לפרוק אני פה, אהובה שלי.
who says you are not perfect?
יקרה,
קורא את דברייך וחש את הבדידות, הכאב הנורא וההשפלה שאת עוברת וליבי יוצא אליך,
נראה מהשרשור הארוך שנכתב פה שזאת לא הפעם הראשונה שאת נפגעת כך, ושהפגיעה הזו מציפה בך המון חרדות, חששות ורצון לחיות חיים נורמליים עם חברות וחברים טובים ואוהבים..
נשמע אמא שלך שמאוד רוצה לעזור לך לא מצליחה למנוע את כל האומללות הזו דבר שרק מעצים את תחושת הפגיעה וגורם לך אולי לאבד תקווה ביכולת לפתור את ההתמודדות שלך..
אני רק יכול לשער עד כמה מעייפת ומכווצת ההתמודדות עם בריונות ועלבונות יכולה להיות וכמה כוחות נפש נדרשים ממך להמשיך לתפקד בכיתה שכזו באופן יום יומי..
יקרה,
יקרה, אני דואג לך.
רוצה להזמין אותך לשתף אצלנו בצ'אט האנונימי של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שאני מתנדב בה ופועל כל יום, לשתף ולפרוק ממה שאת עוברת, לא להישאר עם זה לבד, לדעת שיש מי שמקשיב ואכפת לו ממך ואולי נוכל ביחד למצוא פתרון למצבך.
שלך,
מתנדב סה"ר
קורא את דברייך וחש את הבדידות, הכאב הנורא וההשפלה שאת עוברת וליבי יוצא אליך,
נראה מהשרשור הארוך שנכתב פה שזאת לא הפעם הראשונה שאת נפגעת כך, ושהפגיעה הזו מציפה בך המון חרדות, חששות ורצון לחיות חיים נורמליים עם חברות וחברים טובים ואוהבים..
נשמע אמא שלך שמאוד רוצה לעזור לך לא מצליחה למנוע את כל האומללות הזו דבר שרק מעצים את תחושת הפגיעה וגורם לך אולי לאבד תקווה ביכולת לפתור את ההתמודדות שלך..
אני רק יכול לשער עד כמה מעייפת ומכווצת ההתמודדות עם בריונות ועלבונות יכולה להיות וכמה כוחות נפש נדרשים ממך להמשיך לתפקד בכיתה שכזו באופן יום יומי..
יקרה,
יקרה, אני דואג לך.
רוצה להזמין אותך לשתף אצלנו בצ'אט האנונימי של עמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) שאני מתנדב בה ופועל כל יום, לשתף ולפרוק ממה שאת עוברת, לא להישאר עם זה לבד, לדעת שיש מי שמקשיב ואכפת לו ממך ואולי נוכל ביחד למצוא פתרון למצבך.
שלך,
מתנדב סה"ר