5 תשובות
אז אל תלכי. אין אף אחד שאת רוצה ללכת איתו מהבית ספר?
יש בזה משהו... טוב את האמת שגם אני מפספסת טיול שנתי אבל בסדר
יודע שזה פספסוס ומתבאס על זה^^^
אבל אני יודע שאני אסבול שם חברתית ובעתיד אצא לבד/עם מישהו או מישהי למסע לבד או דרך הצבא אם תיהיה אפשרות

זה פשוט לא שווה את המחשבות שירוצו כל הזמן שם בחדרים וכשכולם יהיו ביחד ולנסות להידחף לאחרים
אוי אל תעשה את זה, זה לא אותו הדבר כמו לא לבוא לטיול יום עלוב אתה מפספס את פאקינג פולין זה מגניב מקסימום אל תהיה עם חברים טובים אלא סתם ילדים מהכיתב לדעתי זה פספוס
אני לא הייתי הולך מידיעה שאני אסבול שם ואתחרט על זה שהלכתי
אני גם לא סובל את השכבה שלי ואני בבית ספר לבד והכל אז אני כבר וויתרתי על להגיע לטיולים ולנסות להידחף כי זה הרגשה משפילה ברמות וזה לא כיף.

לצערי גם למסע לפולין אני לא אצא עם הבית ספר, למרות שאני כן רוצה לצאת למסע עצמו פשוט הידיעה שאהיה עם הבית ספר שלי תוציא ממני דברים לא טובים