7 תשובות
שואל השאלה:
אין לי בעיה להתחבר לאנשים, התכוונתי לטיפים לטירונות עצמה כלומר לחלק הפיזי (הריצות, המטווחים וכו)
אין לי בעיה להתחבר לאנשים, התכוונתי לטיפים לטירונות עצמה כלומר לחלק הפיזי (הריצות, המטווחים וכו)
אנונימית
מעריך שזאת טירונות 02 אז
ממטווחים אין לך מה לחשוש(בסך הכל מטווח איפוס אחד בשכיבה ופה סיימת)((בשונה מטירונות 03 ומעלה ששם תיטחני במטווחים))
ריצות גם אם יהיו לך לא אמורות להיות ארוכות בכלל כמו גם בר אור שלא מאמין שיהיה, בסך הכל הקושי שאמור להיות לך הןא הסתגלות למערכת, לשעות שינה, ליחס מסריח מהמפקדים, ולאוכל הנורא, אם תפרטי תפקיד וכו' אולי אוכל לעזור יותר
ממטווחים אין לך מה לחשוש(בסך הכל מטווח איפוס אחד בשכיבה ופה סיימת)((בשונה מטירונות 03 ומעלה ששם תיטחני במטווחים))
ריצות גם אם יהיו לך לא אמורות להיות ארוכות בכלל כמו גם בר אור שלא מאמין שיהיה, בסך הכל הקושי שאמור להיות לך הןא הסתגלות למערכת, לשעות שינה, ליחס מסריח מהמפקדים, ולאוכל הנורא, אם תפרטי תפקיד וכו' אולי אוכל לעזור יותר
תיקחי את זה בסבבה
אולי בהתחלה כן יהיה לך קשה ואת תבכי הרבה וזה יראה כאילו את לא מצליחה להתחבר אבל תני לזה זמן. בסופו של דבר את נמצאת עם עוד חיילות שתעבירי איתן את כל השירות אז תדברי פה ושם, תצרי שיחות.
לאט לאט את תראי שהכל מסתדר ויהיה לך אחלה של טירונות. שיהיה בהצלחה!
אולי בהתחלה כן יהיה לך קשה ואת תבכי הרבה וזה יראה כאילו את לא מצליחה להתחבר אבל תני לזה זמן. בסופו של דבר את נמצאת עם עוד חיילות שתעבירי איתן את כל השירות אז תדברי פה ושם, תצרי שיחות.
לאט לאט את תראי שהכל מסתדר ויהיה לך אחלה של טירונות. שיהיה בהצלחה!
שואל השאלה:
הארגנטינאי1- מתגייסת לסמבצית מודיעין, אתה יכול לתת לי יותר מידע על התפקיד?
הארגנטינאי1- מתגייסת לסמבצית מודיעין, אתה יכול לתת לי יותר מידע על התפקיד?
אנונימית
וואו רחוק מהתפקיד שלי לגמרי, אבל כעיקרון אחרי הטירונות ישלחו אותך לקורס ואחריו תשבי בחמל כלשהו באחד מהבסיסים בארץ
שואל השאלה:
באיזה תאריך?^
באיזה תאריך?^
אנונימית
שואל השאלה:
אני ב29 ליולי
אני ב29 ליולי
אנונימית
באותו הנושא: