2 תשובות
הסיטואציה הכי גרועה זה שתלכי לאיבוד, וקשה ללכת לאיבוד בפנימיות (גדולות אבל לא מספיק).
תנשמי עמוק, את תהיי בסדר.
תנשמי עמוק, את תהיי בסדר.
גם אצלי בפעם הראשונה שהגעתי לפנימייה הייתי בלחץ ולא ידעתי מה עושים ואיפה כל דבר נמצא, לאט הכרתי את הבנות שהיו איתי בחדר ועכשיו כבר עברו מעל איזה 3 שנים שאני ביחד איתן ואנחנו חברות טובות..
הכי טוב זה לנסות להירגע ופשוט כל שאלה שיש לך תשאלי את המדריכה או את הבנות שאיתך.
בהצלחה:)
הכי טוב זה לנסות להירגע ופשוט כל שאלה שיש לך תשאלי את המדריכה או את הבנות שאיתך.
בהצלחה:)
באותו הנושא: