5 תשובות
פשוט תנשמי עמוק וצירגעי גם אני חשבתי שזנ מפציד אבל זה לא כל כך הכל טוב
אנונימי
תשמעי מוזיקה :)
הכל בסדר תמיד יש פעם ראשונה בפעם השנייה את כבר לא תילחצי
הכל בסדר בתור מישהי שנוסעת כל יום לפחות פעמיים אין לך ממה להילחץ, תשמעי מוזיקה, תדברי עם חברה
את מוזמנת לשלוח לי הודעה אם את רוצה לדבר :)
באותו הנושא: