5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא אחזור לזה לא בזמן הקרוב זה בטוח
אני לא אחזור לזה לא בזמן הקרוב זה בטוח
אנונימית
שואל השאלה:
לא החלטה שלי...
לא החלטה שלי...
אנונימית
זה מקום לפרוק את מה שיש עלינו בלי שישפטו אותנו וגם יעזרו לנו אז תחזרי לזה אני יכולה להבין אותך
תחזרי לזה לא חייב סיבה לפי דעתי ללכת לפסיכולוג
תלכי תמשיכי עם הטיפול
תלכי תמשיכי עם הטיפול
בסופו של דבר, זה לא הפיתרון, רק כלי עזר זמני שיתן לך עזרה. את צריכה בסוף להחליט איך החיים שלך יראו..
באותו הנושא: