8 תשובות
לפי מה שאני יודעת זה תלוי באיזו צורה את עושה הפלה.. אבל תדברי עם רופא זה אמין יותר
תלוי בהפלה עצמה(בשלב ממש מוקדם אפשר הפלה בכדור ובשלב מאוחר יותר עושים גרידה..)
היום הסיכוי הרבה יותר נמוך לפגיעה בסיכוי להרות מאשר היה לפני 20-30 שנה
במידה ואת חושבת על הפלה מכל סיבה שהיא, כדאי להתייעץ עם רופא ולשאול, ויש עמותות שמלוות נערות עד גיל 19 במקרה של הפלה(גם מבחינה כספית וגם בצורה דיסקרטית)
שואל השאלה:
את יודעת את השמות של העמותות?
אנונימית
אין לי שמות בגלל שלא התעמקתי בזה כי לא הייתי צריכה..
עכשיו הסיכוים יותר נמוכים מפעם אבל בגדול כן
לא לכל הנשים כמובן אבל יש נשים שזה פוגע בהן
אני מכירה מישהי שהפלה פגעה מאוד בפוריות שלה
אנונימית
עלולה לפגוע כן
זה נדיר מאוד, אבל לפי דעתי לא
זה יכול לפגוע ברחם אבל עדיין אפשר להכנס להריון אחר כך