13 תשובות
לא
לא
לא
אנונימי
מי שאומר לא; לא בקיא
ולשאלתך כן, יש כאלה שלא מצליחות להיכנס אחכ להריון שוב
וזה קצת מורכב
ולשאלתך כן, יש כאלה שלא מצליחות להיכנס אחכ להריון שוב
וזה קצת מורכב
לא אבל יכול לקרות סיבוכים בהפלה ואז אולי לא תוכלי ללדת שוב או שיהיה לך יותר קשה להיקלט
כן יהיה לך יותר קשה, דודה שלי עברה הפלה ולקח לה די הרבה זמן להיכנס להריון :/
אמא שלי עשתה הפלה 3 פעמים והביאה אחרי זה 5 ילדים
מי שלא בקיא פה זה אתם^^
מי שלא בקיא פה זה אתם^^
אנונימית
שואל השאלה:
כנראה זה שונה בין אנשים
כנראה זה שונה בין אנשים
אנונימית
אני בטוחה בזה^^
אנונימית
ואמא שלי עברה הפלה , ורק לאחר שנתיים הצליחה להיקלט שוב, היו שתי עוברים
ועובר אחד נפל כי הרחם היה חלש
אז , זה מורכב
וכל מקרה לחוד
ועובר אחד נפל כי הרחם היה חלש
אז , זה מורכב
וכל מקרה לחוד
כן, זה גם תלוי אם זאת הפלה טבעית או מלאכותית
לאנונימית - אין קשר אם אמא שלך נכנסה להיריון, היא רק אדם אחד ולפי אדם אחד לא בונים סטטיסטיקה
לאנונימית - אין קשר אם אמא שלך נכנסה להיריון, היא רק אדם אחד ולפי אדם אחד לא בונים סטטיסטיקה
לעשות הפלה מלאכותית, יכול לגרום לקושי אחר כך.
תלוי גם אם ההפלה נעשתה כמו שצריך , ולא פישלו.
תלוי בגיל ובגנטיקה. כי יש נשים פוריות יותר, ויש שפחות.
כל מקרה לגופו.
תלוי גם אם ההפלה נעשתה כמו שצריך , ולא פישלו.
תלוי בגיל ובגנטיקה. כי יש נשים פוריות יותר, ויש שפחות.
כל מקרה לגופו.
באותו הנושא: