11 תשובות
אמאלה לא, איכס
חד משמעית לא.
שואל השאלה:
ואז אני צריכה להיות עבד או פשוט צל שלו?
אנונימית
זוגיות טובה בנויה על אני ואמא שלך
אם אתם בני 16 עם שריטה של משחקי כוחניות אז כן. אם אתם בני 23+ ושניכם נורמאליים, אז לא
אנונימי
תראי, אנשים איכשהו חיו אלפי שנים עד היום
אבל אין ספק שלרוב האנשים מתאימה זוגיות שבה הגבר מכיר בזכויות שיש לנשים
זוגיות טובה בנויה על התשתית שנקראת
אשה כשרה עושה רצון בעלה
תלוי אם דעותיה של האישה תואמות לשלו