4 תשובות
לא כזה קריטי שתדעי
מושך את העין אבל זה לא דוחה אומשהו
לא, זה מראה גם על תהליך, לי אישית יש מעליה במשקל אבל אני סבבה איתם כי אני מנסה להעלות במשקל אז זה ניצחון קטן עבורי
אנונימי
וואלה לא אוהב אישית לאקסית שלי היה זה היה נראה ממש מזעזע תאמת אבל אין מה לעשות
אנונימית
לא .