9 תשובות
מה אכפת לי
אנונימי
קצת כן
זה לא מוריד ולא מעלה ,זה מראה שאת אנושית זה אצל כולם
לא מפריע זה אפילו יפה
לא מפאיע
העיקר שיש תחת מה אכפת לי מקווים
לא משהו שיבטלו איתך דייט או זוגיות בגללו אבל אם זה מפריע לך אז תעשי עם זה משהו
אנונימי
בתור מישהי שלפני כמה שנים הייתה גם שואלת השאלות האלה אז ככה-
זה לא יעלם נקודה תפנימי שהם לא מפריעות באמת ויש אותן לרוב הבנות תרגישי טוב עם עצמך גם לשמנות וגם לרזות יש ואף אחד לא שם לב לזה וגם אם כן אין לזה חשיבות זה כמו עוד נקודת חן
זה לא יעלם נקודה תפנימי שהם לא מפריעות באמת ויש אותן לרוב הבנות תרגישי טוב עם עצמך גם לשמנות וגם לרזות יש ואף אחד לא שם לב לזה וגם אם כן אין לזה חשיבות זה כמו עוד נקודת חן
אנונימית
לא מפריע בכלל
באותו הנושא: