9 תשובות
כי מורידים להם נק אמינות (ובצדק).
כי יש נאמנים שעושים בכוונה (או לא) ומוחקים תשובות או דברים שכותבים, מורידים מלא נקודות אמינות וזה מרגיש מעין התנשאות או משהו מעצבן
מוחקים שאלות מורידים נקודות אמינות
לפעמים הם מוחקים דברים סתם ככה וזה מעצבן אנשים שמחקו את תגובתם\שאלתם
לא כל אחד יכול ורשאי להיות נאמן ולא כולם שנואים פשוט לפעמים מוחקים שאלות ותשובות סתם ככה וסתם מורידים אמינות וזה פחות נחמד
וגם מוריד אמינות
כי אנשים לא מוכנים לקבל את זה שהם עברו על החוקים ואז הם מוצאים תכעס שלהם על הנאמנים...
כי יש נאמנים שבכוונה מוחקים סתם שאלות ותשובות ומורידים מלא נקודות אמינות
שואל השאלה:
ואוו...תודה על התשובות
ואוו...תודה על התשובות
אנונימית
באותו הנושא: