12 תשובות
מפסיקים לגבוה בכרך עד גיל 20 לדעתי לא באוחה
אני לא חושבת שיש קשר בין הגיל שמקבלים מחזור לגובה..
אנונימית
בשנה האחרונה הרגשת שגבהת
שואל השאלה:
^^יש קשר, בנות שקיבלו יותר מקודם מפסיקות לגבוהה יותר מוקדם ולרוב יותר נמוכות...
אנונימית
זה קשור לגנים לרוב, בעיקרון, מפסיקים לגבוה שנתיים- שלוש מקבלת המחזור.
משתנה בין כל אדם.
דרך אגב, לא תמיד מקבלים את הגן של הגובה מהאמא או האבא.
שואל השאלה:
^^^קצת, שנה שעברה הייתה לי קפיצת גדילה משמעותית
אנונימית
מהה אני קיבלתי בגיל 10 וחצי ואני לא מפסיקה לגבוהה (ואני גם ככה גבוהה! 1.65!)
אנונימית
שואל השאלה:
^יאיי
(מה זה גם גבוהה? אני נמוכה יחסית לשאר החברות שלי...)
אנונימית
באמת שיש משהו במה שאת אומרת זה נורא תלוי
מה הגובה של ההורים שלך?
האם את גובההת עדיין?
שואל השאלה:
^ אבא שלי 1.86 (גבוה)
ואמא שלא 1.60 בערך (די נמוכה)
וכן יש בניהם הבדל של 26 סנטימטרים, זה מוזר.

אני ממשיכה לגבוהה כרגע אבל לא הרבה יחסית בשנה
אנונימית
את כניראה תגיעי לגובה בין 162-170
אבל אם את מרגישה שאת כבר לא גדלה תלכי לרופא