6 תשובות
אמאלה אני במצב בדיוק כמוך וממש לא נעים לי
בבקשה תגידי לו את זה בהכי ישירות שאפשר
לא מגיע לו!
לא מגיע לו!
שואל השאלה:
אני לא יכולה להגיד "לא בא לי להפגש איתך" זה פוגע אבל אני כל שבוע אומרת לו שאני לא בבית הוא לא מבין כאילו?
אני לא יכולה להגיד "לא בא לי להפגש איתך" זה פוגע אבל אני כל שבוע אומרת לו שאני לא בבית הוא לא מבין כאילו?
אנונימית
פשוט תגידי לו שלא בא לך
תגידי לו שאת לא בקטע עכשיו להיפגש וזהו ושאין לך בעיה להמשיך לדבר אם להיפגש מרגיש לך מוקדם מדי או משהו
תחסמי או שפשוט תגידי לו את האמת בפרצוף
אנונימי
באותו הנושא: