5 תשובות
אני מצטער מאוד לשמוע!
אני בטוח שתצליחי להשתקם מזה, מכיר אישית אנשים שהצליחו ואני מאמין בך
וואו תקשיבי זה לא נורמלי בכלל את חייבת להכניס לעצמך למוח שזה לא הגיוני שיכריחו אותך את זה ואת לא צריכה לפחד שייפרד ממך אף אחד שמעת אותי? את חזקה כמו שאת ואת בחיים לא צריכה לעשות דברים כי את מפחדת שלא יאהבו אותך או שיעזבו אותך או ייפרדו ממך את אדם לעצמך ואת עושה מה שטוב לך. את לא חייבת לעשות כל מה שאחרים רוצים. ובעיקר לא אם זה גורם לך להרגיש רע. ממליצה ללכת לפסיכולוגית 3>
שואל השאלה:
באמת תודה רבה לכם
אנונימית
הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לך מקווה שזה ינחם.. הוא הכי לא בסדר שיש!!!!
מקווה בשבילך שתמצאי את האחד שמתאים לך ושיכיל אותם ויחכה יחד איתך לזמן שתיהיה מוכנה.(הרבה פעמים דווקא הבן זוג שאחרי מקרה כזה יכול מאוד לרפא את הכאב)
הוא ממש מטריד ודפוק אבל בכללי תיפתחי כשנוח לך.. אם את רוצה לדבר אז בכיף..