11 תשובות
כן אם ככה אץ מרגישה
לא זה ממש מוזר זה לא מחמאה אפילו
עם כמה שזה נורא ודפוק אני אומרת שכן כי אני מבינה למה
לדעתי לא, אנורקסית זאת לא קללה, אבל את לא צריכה להיות שמחה שקוראים לך ככה.
כן
שואל השאלה:
זה אומר שאני רזה לא?
אני גם די שמחה כי זו די מטרה
זה אומר שאני רזה לא?
אני גם די שמחה כי זו די מטרה
אנונימית
לדעתי לא , כי זה אומר שאת רזה בקטע לא בריא
כן הגיוני
אם זה חיובי או לא שאלה אחרת
אם זה חיובי או לא שאלה אחרת
כן, זה חלק מההפרעה
כן
זה הצד החולה שבך שמח מזה..
זה הצד החולה שבך שמח מזה..
כן גם אני הייתי ככה.. עכשיו אני רק מחכה לעלות כבר במשקל
באותו הנושא: