9 תשובות
יש ילד שקוראים לו אכזבה
סו...
סו...
נשמע די הגיוני... לא פחות הגיוני מכל כינוי אחר
לא מסתדר לי
איך בכלל אומרים את זה
איך בכלל אומרים את זה
אה רגע שהשם הפרטי שלה זה שטרנא? הגיוני אבל מוזר מאוד
הגיוני, זה שם לכל דבר לול
אם הוא נשמע לך מוזר זה כי המקור שלו מיידיש.
אם הוא נשמע לך מוזר זה כי המקור שלו מיידיש.
ברור. שם רגיל. בעיקר אצל חב"ד.
כן.
זה שם נפוץ בחב"ד
זה שם נפוץ בחב"ד
כן, זה ביידיש
בעברית זה כוכבה. שטרן זה כוכב
בעברית זה כוכבה. שטרן זה כוכב
כן השם הזה מאוד נפוץ בחב"ד כי אחת מרבניות חב"ד נקראת הרבנית שטרנא זה גם שם מאוד יפה
באותו הנושא: