4 תשובות
זה לא שהחיים הם רק צבא יש הרבה חובות
שואל השאלה:
קולג זה כמו אונברסיטה לא?
קולג זה כמו אונברסיטה לא?
בערך, רק שהם מתחילים קולג בגיל 18 בניגוד ליהודים בישראל
ובדרך כלל הקולג' יהיה הרבה יותר מרוחק מהבית שבו הם גדלו והם גרים בתוך הקולג עם שותפים
באותו הנושא: