6 תשובות
יכל לעבוד מעולה אבל אף אחדלא בטמת ישים על זה
שואל השאלה:
^ איפה בארץ יש את זה?
לא יצא לי להיתקל בכביש שלם רק לתחבורה ציבורית, רק נתיבים
^ איפה בארץ יש את זה?
לא יצא לי להיתקל בכביש שלם רק לתחבורה ציבורית, רק נתיבים
אנונימי
שואל השאלה:
אני מדבר על כביש מהיר בינעירוני
אני מדבר על כביש מהיר בינעירוני
אנונימי
אה בינעירוני
אחלה רעיון
אחלה רעיון
יש ברמלה בתוך העיר אך ורק לתחבורה הציבורית
קטע ממש קטן
הרעיון טוב בינעירוני
קטע ממש קטן
הרעיון טוב בינעירוני
יש מלא נתיבים שהם של תחבצ
ויש גם כבישים בירושלים שהם רק להם מי שנכנס מקבל דוח.
ויש גם כבישים בירושלים שהם רק להם מי שנכנס מקבל דוח.
באותו הנושא: