3 תשובות
לרוב יש תמרור,
גם בדרך כלל הסימנים על הכביש הם בצבע כתום/צהוב ומראים שזה של תחבצ.
בדרכ זה רק נתיבים אבל לפעמים זה כביש שלם, אם התמרור יראה סמל והסמל בצבע צהוב זאת אומרת שזה לתחבורה ציבורית בלבד ואותו דבר אם על הכביש יש סימון חצים בצבע צהוב אז הנתיב הוא לתחבצ בלבד
יש נתיב תחבורה ציבורית והוא בצבע צהוב. (הקווים בצבע צהוב)
זה בדרכ ל4+ אנשים ולתחבורצ, מי שנוסע שם מקבל דוח.