7 תשובות
להגיד: אוי לא חמוד שלי נפלת?? לא נורא לא נורא לא לבכות לא לא די שש
שואל השאלה:
איך אני אוהבת סטיפס
לבקש סליחה ולקוות שהוא יסלח
להרים אותו

כן אני יודע - גאונות
אנונימי
זה סימן משמיים שאת צריכה לזרוק אותו ולעבור לטלפון כשר
אנונימי
להרים אותו לחבק אותו ולנשק אותו תבקשי סליחה או שהוא יבכה הוא כבר התלונן שכואב לו מסכן
אני אמרתי^