5 תשובות
קונטרול ובי ביחד

בשביל להדביק קונטרול וי
שואל השאלה:
לא הולך לי איפה אנינ רואה את זה?
אנונימית
שואל השאלה:
הצלחתי..איך אני מעתיקה קשור במחשב?
אנונימית
תסמני את הרטע שאת רוצה להעתיק עם העכבר
את יכולה ללחוץ לחיצה שמאלית ולהעתיק וגם להדביק ככה

או

שתעתיקי עם העכבר
שתלחצי קונטרול סי והעתק

אם זה קישור פשוט תלחצי על הקישור תעשי קונטרול איי זה מסמן את כולו ואז קונטרול סי